söndag 12 juni 2016

Juni 2016

Halloj igen..En stund sen sist... =) Vikten har gått sakta men säkert neråt, långsamt men ändå. Fick som utmaning av min PT att gå ner till 110kg till midsommar och igår visade vågen 112kg...Så får se om jag lyckas =) Har åkt på en sommarförkylning och även barnen har fått den så nu snörvlas och hostas det hos oss... Får bara hoppas att gubben klarar sej tills onsdag då han blir opererad. Annars skjuts operationen upp och då blir den av först tll hösten. så nu håller vi tummar och tår att han hålls frisk. Barnen växer så det knakar, föken busar dagarna i ända och trotsar en hel del och lilleman är arg då han inte slipper framåt ännu då han ligger på golvet. =)

Motionsmässigt har det varit ganska bra, för nån helg sen gick jag och maken 12km efter en vandringsled, så stolt över mej själv att jag orkade gå hela den delen av leden, även om jag fick ordentligt med värk i fogarna efter det. Men värken har börjat ge med sej snabbare än tidigare så följande dag var jag bara lite styv som jag brukar vara då jag stiger upp på morgonen.
Har även varit och gå i en backe som vi har här nära, den är väldigt populär bland de som som springer och cyklar... Och så har vi även varit på långa promenader med barnen.. =)

Har inte kommit mej och lyfta tyngder på en tid men tids nog skall jag komma mej iväg dit också =) Kosten har det varit ganska bra med även om det finns att förbättra där med, men mindre portioner äter jag och sen försöker jag tänka efter att behöver jag detta och att även äta nyttigare.... =)

Nu blir det snart mat här och jag tänkte fixa lite sallad till maten så det blir att avsluta för denna gång... På återseende =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar